Nastavitve uporabe piškotkov

Spletno mesto uporablja pišotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o piškotkih ...

Spodaj so navedeni piškotki, pri katerih lahko upravljate z dovoljenji.

Dovoljenja uporabljenih piškotkov


Google Analytics
Statistika obiska strani

Pravno svetovanje, zastopstvo, in zaščita

Legal consultancy, representation, and protection

Юридические консультации, представительство и защита

BLAGOVNE IN STORITVENE ZNAMKE KOT KOMUNIKACIJSKO ORODJE PODJETIJ


Blagovne in storitvene znamke kot razlikovalni znaki proizvodov in storitev so ključno komunikacijsko orodje podjetij na trgu

 


ZGODBO PIŠEJO PROIZVODI IN STORITVE

Ko podjetje ne govori na glas, s svojimi strankami, potencialnimi novimi strankami, drugimi potrošniki in različnimi javnostmi, na trgu komunicira preko svojih proizvodov, storitev in preko njihovih označevalcev, ki se jih strokovno poimenuje znaki razlikovanja oz. znamke. Z znamkami podjetje sporoča svojo zgodbo. To zgodbo pišejo prvenstveno njegovi proizvodi in storitve, nato odnos podjetja in zaposlenih v podjetju do strank, do drugih potrošnikov in drugih javnosti, ki ga stranke, potrošniki in druge javnosti zaznavajo ob direktnih stikih s podjetjem, z vodilnimi in drugimi zaposlenimi v podjetju.

Zgodbo podjetja sporočajo tudi druga s človeškimi čutili zaznavna sporočila podjetja (spletna stran podjetja in spletne strani podjetja v družbenih medijih, n. pr. Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, LinkedIn itd.), razna vizualna in/ali zvočna sporočila podjetja, vključno z različnimi sporočili in letnimi poročili ter s članki oz. prispevki o podjetju v različnih medijih.

BLAGOVNE IN STORITVENE ZNAMKE
Sporočilno najmočnejše so znamke podjetja, ki jih v slovenskem prostoru imenujemo blagovne ali storitvene znamke (za razliko od poštnih znamk). Znamke so zaradi sorazmerne kratkosti toka informaciji v primerjavi z drugimi sporočili podjetja najlaže zaznavne in zato tudi lažje zapomljive. Delujejo na več človeških čutil hkrati in se bistveno razlikujejo od ostalih sporočil, hitreje in laže jih zaznamo, prej jih opazimo, lažje in intenzivneje si jih vtisnemo v spomin. Kasneje si takšne znamke lažje in hitreje prikličemo iz spomina, ko se ponovno srečamo s takšnimi znamkami ali pa s proizvodi in storitvami, ki so z njimi označeni.

POMEMBNA JE JAKOST RAZLIKOVALNEGA UČINKA ZNAMKE
Naša sposobnost pomnenja in priklica znamk je odvisna od jakosti razlikovanja oz. razlikovalnega učinka znamke od drugih znamk na trgu. Ključno je, da je znamka čim bolj različna od drugih znamk drugih ponudnikov na trgu, predvsem pa naših konkurentov.

KAJ JE LAHKO ZNAMKA?
Znamka je lahko iz katerih koli znakov bodisi črk, števil, sestavljenk črk in števil, besed, sloganov, iz katerih koli likovnih elementov, izbranih izmed n. pr. pik, linij, oblik, barv, oblik proizvodov ali njihove embalaže ter drugih dvo- in/ali trodimenzionalnih predmetov kot n. pr. različnih risb, slik ali fotografij, kipov, gibljivih slik ali trodimenzionalnih predmetov, ter iz katerih koli zvočnih elementov in drugih elementov, kar vključuje olfaktorne elemente, ter medsebojnih kombinacij takšnih elementov, med katerimi so n. pr. zvočni videi in filmi.

ZNAMKA VEDNO OZNAČUJE PROIZVODE IN/ALI STORITVE
Znamka se vedno ščiti v povezavi s proizvodi in/ali storitvami, ki jih podjetje tako označene namerava ponujati in tržiti oz. jih ponuja in trži na trgu. Pri oceni razlikovalnega učinka znamke glede drugih znamk se vedno primerja med seboj znamko ter proizvode in storitve s predhodnimi drugimi znamkami na trgu za enake ali podobne proizvode in storitve drugih ponudnikov.

PREDHODNE ZNAMKE NA TRGU
Kaj so predhodne znamke na trgu? Vedno se pri tem gleda trg. To je točno določen trg, za katerega so znamke registrirane. Takšen trg je bodisi posamezna država, v kateri je znamka registrirana (n. pr. SLOVENIJA), bodisi regija oz. skupina držav, za katere je znamka registrirana na podlagi mednarodnega sporazuma med temi državami. Tako je n. pr. blagovna znamka Evropske unije (EUTM) registrirana hkrati v vseh državah članicah EU. In predhodne blagovne znamke so vse tiste znamke, za katere so bile na določenem trgu pri uradu, pristojnem za registracijo znamk na tem trgu, vložene prijave za registracijo znamk pred datumom vložitve prijave za registracijo naše znamke, ter nato tudi registrirane za ta trg. Med predhodne znamke sodijo tudi vse tiste znamke, ki so bile pred vložitvijo prijave za registracijo naše znamke vložene na uradu, ki je pristojen za registracijo znamk za določen trg, in do dneva vložitve naše prijave znamke še niso bile registrirane, a so bile registrirane po datumu vložitve naše prijave znamke.

POMEMBNA JE VLOŽITEV ZAHTEVE ZA REGISTRACIJO ZNAMKE
Registracijo naše znamke za določen trg se pridobi z vložitvijo zahteve za registracijo naše znamke na uradu, ki je pristojen za registracijo znamk za ta trg. Sledi preizkus prijave znamke in same znamke v povezavi s proizvodi in storitvami, ki jih navedemo v prijavi znamke v seznamu blaga in storitev. To so tisti proizvodi in storitve, katere na trgu načrtujemo označevati, ponujati v prodajo in prodajati s takšno znamko ne le v bližnji prihodnosti, temveč tudi kasneje. Tekom postopka registracije znamke ali pa po sami registraciji znamke seznama blaga in storitev ne moremo več dopolnjevati z novimi proizvodi in storitvami, ki bi jih še tržili, prav tako ne izgleda znamke. Preizkusu sledi uradna objava naše znamke skupaj s seznamom blaga in storitev s strani urada ter v primeru izpolnjevanja vseh zakonskih določil s področja prava blagovnih znamk, veljavnega na zadevnem trgu, tudi registracija znamke za ta trg.
Bistveno je, da za znamko, s katero želimo na izbranem trgu označevati naše proizvode in storitve, čim prej vložimo zahtevo za registracijo znamke na tem trgu, pri uradu, ki je za to pristojen.

KLJUČEN JE STRATEŠKI RAZVOJ ZNAMKE
Ključno je, da strateško razvijete svojo znamko tako, da bo čim bolj razlikovalna in da čim prej poskrbite za njeno zaščito.

V prihodnjem sporočilu vas bomo popeljali v svet zaščite izumov.

Z našim znanjem in dolgoletnimi izkušnjami v naši družbi KETNER d.o.o. za vas kreiramo in zaščitimo edinstveno in razlikovalno blagovno znamko, n. pr. besedno, barvno, figurativno, 3-dimenzionalno, pozicijsko, zvočno ali katero koli drugo znamko za vaše podjetje in/ali vaše proizvode oziroma storitve, ki jih ponujate bodisi na slovenskem, evropskem, ameriškem, ruskem, kitajskem, indijskem, brazilskem, južnoafriškem ali katerem koli drugem trgu. Vse to z namenom, da pripomoremo k vaši prepoznavnosti na trgu in s tem k vašemu uspehu.
Bodite strateški! Zaščitite svojo intelektualno lastnino!
Z zaupanjem v vas in v vaše podjetje oziroma organizacijo se vedno potrudimo za vas, za vašo prihodnost in prihodnost Slovenije.
Z veseljem vas zastopamo v postopkih zaščite vaše intelektualne lastnine, ki jo na vašo željo tudi ovrednotimo!

Eva Udovč Walland, patentna zastopnica
Meti Ketner, univ. dipl. pravnica, evropska zastopnica za modele in znamke, direktorica
KETNER, pravno svetovanje, zastopstvo in zaščita, d.o.o., PATENTNA ZASTOPNICA
Tržaška cesta 134, 1000 Ljubljana, Slovenija, EU, Evropa, Svet

Objavljeno: 13. 09. 2018

 

Seznam ostalih novic:

METI KETNER V CIOTIMES
VESEL BOŽIČ IN SREČNO NOVO LETO 2024!
NOVOST IN INVENTIVNA RAVEN IZUMA
VESEL BOŽIČ IN SREČNO NOVO LETO 2023!
VESEL BOŽIČ IN SREČNO NOVO LETO 2022!
ZAŠČITA IZUMOV S PATENTI
ZVOČNA PODOBA POSLOVNEGA PROSTORA
VESEL BOŽIČ IN SREČNO NOVO LETO 2019!
ZAŠČITA TRŽNE PODOBE PROSTORA
Intervju z direktorico Meti Ketner objavljen 8.8.2018 v Financah
KETNER d.o.o. spada med 6,8% najboljših pravnih subjektov v Sloveniji
Krepitev poslovnih vezi družbe KETNER d.o.o. v Švici
Pridružila se nam je Eva Udovč Walland
VESEL BOŽIČ IN SREČNO NOVO LETO 2018!
O nas v Corporate INTL - vodniku poslovne odličnosti
METI KETNER sprejeta v AIPF odbor
KETNER & revija Slovenija vas vabi & ruski Kommersant
O nas v CV MAGAZINE - IL z vizijo in optimizmom
VESEL BOŽIČ IN SREČNO NOVO LETO 2017!
Intervju z direktorico Meti Ketner objavljen v Financah
ZEBRA® - zvočne znamke! NOVO!
ODPRTA VRATA 2016
PATENTNI ZASTOPNIK 258
MAXXIMAL - SLOVENIJA - EU - SVET
Imetništvo registrirane blagovne znamke v Kanadi omogoča imetnikom pridobitev domene .ca
SIX IN O N E®-zaščita blagovne znamke, tudi na spletu
SANJAJTE PRI BELEM DNEVU. PRIHAJA VAŠE LETO!
Angels Art® Ana Marija Krušič-blagovna znamka in slikarska razstava
Registracija modela Skupnosti (28 držav članic EU) v rekordnih 15 dneh
SREČNO 2013
ACQUISITION INTERNATIONAL - o nas
BobY RaketA INTELLIGENCE® - Najboljša pustolovščina za mlade! Kmalu bo tudi med vami!
HIT TEDNA - HONG KONG
HIT TEDNA - INDONEZIJA
Postali smo člani BSCC
VARUJTE IN VREDNOTITE BLAGOVNO IN STORITVENO ZNAMKO BOLJ UČINKOVITO!
6 SKRIVNOSTI ZA ZAŠČITO VAŠE INTELEKTUALNE LASTNINE
Postali smo člani AIPF
VESEL BOŽIČ IN SREČNO 2014!
Naj ves svet ve katera dežela bije v srcu harmonike – Slovenija, V deželi harmonike.
Zaposlitev - strokovnjak z opravljenim strokovnim izpitom za patentnega zastopnika
Okrožno sodišče v Ljubljani je ugodilo naši pritožbi zoper vpis ustanovitve družbe z omejeno odgovornostjo s firmo MOJ TV KLIK d.o.o.
Seminar-Koper: Splošno o intelektualni lastnini in poslovni vidiki intelektualne lastnine. Poudarek na znamkah.
Seminar-Kranj: Splošno o intelektualni lastnini in poslovni vidiki intelektualne lastnine. Poudarek na znamkah.
Otvoritev spletne strani ZAŠČITA.SI
Mednarodni seminar o vrednotenju intelektualne lastnine
OHIM ponuja mediacijo
Nova, 10. izdaja Mednarodne klasifikacije blaga in storitev za registracijo znamk (Nicejske klasifikacije)
Svetovna statistika organizacije WIPO za intelektualno lastnino za leto 2009
Odločitev v postopku ARDS v korist družbe DRUŽINA d.o.o.
Kreditni paket! Novost na področju zaščite intelektualne lastnine
SPECIALIZIRANA PREISKAVA INTELEKTUALNE LASTNINE - NOVO!