- PATENTNI ZASTOPNIK 258
- EKIPA
- Intelektualna lastnina
- Znamke
- Modeli
- Patenti
- Geografske označbe
- Domenska imena
- Cenitve intelektualne lastnine
- ZEBRA® - sound trademarks
- TEMPELJ®-prevajanje besedil s področja PIL
- SPECIALIZIRANA IL PREISKAVA
- NOVICE
- ŠVICA
- Poizvedbe in sledenje
- Klasifikacije
- Spletne povezave
- Praksa in novice
- Uradne objave
- Članstvo v združenjih
- FOTOGALERIJA
ZVOČNA PODOBA POSLOVNEGA PROSTORA
Z zvokom ustvarite fascinantno uporabniško izkušnjo
S FASCINANTNO UPORABNIŠKO IZKUŠNJO LAHKO POVEČATE ZADOVOLJSTVO STRANK
Vrednost storitev povišamo, ko smo do strank prijazni in se na zahteve, želje in pričakovanja strank hitro odzivamo. Lahko pa ustvarimo tudi posebno uporabniško izkušnjo, ki jo stranke pridobijo tekom koriščenja naših storitev in s tem povišamo dodano vrednost naših storitev.
S predvajanjem sproščujoče glasbe ali pa posebnih zvokov v vašem poslovnem prostoru, ki n. pr. predstavljajo žuborenje vode, valovanje in pljuskanje morja, šelestenje listja in drevesnih krošenj v gozdu, petje ptic ob jutranji zori ali pa zvok pnevmatik ob uporabi stopalke na plin vašega avtomobila prihodnosti lahko ustvarite fascinantno uporabniško izkušnjo, ki jo vaše stranke ne bodo nikoli pozabile.
KAKO USTVARITI POSEBNO UPORABNIŠKO IZKUŠNJO
Nekatere izboljšave vaših storitev lahko izvedete hitro in brez dodatnih in/ali višjih vlaganj vanje. Najhitrejši in najlažji način je, da izboljšate vzdušje v vašem gostinskem lokalu, prodajalni, hotelskem ali drugem poslovnem prostoru in tekom nudenja storitve vašim strankam. Najboljši način za izboljšanje vzdušja, ki ne zahteva nobenih stroškov, je prijaznost in spoštljiv odnos do strank in med vsemi zaposlenimi.
Naslednji način je, da v vašem poslovnem prostoru ustvarite posebno zvočno podobo. Posebno zvočno podobo vzpostavite z ambientalno glasbo in/ali s posebnimi zvoki.
Lahko pa tudi s posebnim vizualnim izgledom vašega poslovnega prostora, z izbiro barv in motivov na stenah prostora, s posebno obliko in razporeditvijo opreme in pohištva v njem ter s posebno barvo in jakostjo svetlobe v njem.
ZVOČNA PODOBA PROSTORA
Pomirjujoče vzdušje za vaše stranke in vaše zaposlene lahko v poslovnem prostoru ustvarite s predvajanjem že omenjene sproščujoče glasbe ali pa posebnih zvokov. Takšna zvočna podoba je ključna, če v vašem lokalu nudite različne vrste terapij, kot n. pr. fizioterapije, refleksoterapije, masaže, bioresonančne terapije, ali različne lepotilne storitve, kot n. pr. frizerski saloni, brivnice, kozmetični saloni, ali različne sprostitvene vrste gibanj, kot n. pr. različne vrste plesov. Še posebej pomembno je to za vaš poslovni prostor, če imate čakalnico, v kateri vaše stranke čakajo na prejem vaše storitve.
Zvočna podoba je izjemno pomembna v poslovnem prostoru kjer nudite srečevanje vaših strank, ob hkratnem koriščenju vaših storitev kot n. pr. v vašem gostinskem lokalu, ki je bodisi restavracija, pivnica, čajnica, kavarna, slaščičarna ali bar. Ob tem strankam pričarate prijetno vzdušje glede na njihovo srečanje poslovne narave ali za namene obeleženja različnih obletnic, praznovanj ter poslovnih in/ali družinskih življenjskih dogodkov. Če bodo stranke z vašo storitvijo in vzdušjem v vašem poslovnem prostoru zadovoljne, potem se bodo rade vračale k vam in bodo ponosne, če bodo k vam lahko ponovno pripeljale svoje poslovne partnerje, prijatelje in sorodnike.
Zvočna podoba je strateško pomembna v organizaciji različnih javnih, zasebnih in/ali poslovnih dogodkov, t. j. za različna srečevanja in mreženja poslovnih partnerjev, predavanja in predstavitve, razstave, sejme, kongrese, izobraževanja in delavnice, vključno z jezikovnimi in drugimi izobraževalnimi tečaji. V takšnem primeru zvočna podoba deluje kot zvočna kulisa v poslovnem prostoru dogodka ali pa v prostoru, ki ga strankam nudite v času odmorov. Tedaj zvočno podobo prostora izberete glede na vrsto vaših strank in/ali na vrsto dogodka, ki ga organizirate. Pri tem je lahko zvočna podoba glede na stranke, dogodek in vrsto storitve bolj pomirjujoča ali pa bolj dinamična.
Če želite energično vzdušje, potem ustvarite in predvajajte vašo edinstveno, veselo in poskočno glasbo s poudarjenimi ritmi, ki določajo tempo. Takšno vzdušje je še posebej primerno za poslovne prostore prodaje izdelkov široke potrošnje, za prostore prodaje motornih vozil, športne opreme in pripomočkov ter izdelkov, ki so namenjeni za dinamične stranke. Še posebej pomembno pa je takšno vzdušje za prostore vadbe različnih športov, kjer zvočna podoba prostora deluje kot motivacija. Poslovni prostor, kjer prodajate motorna vozila, lahko n. pr. popestrite z zvočno podobo pnevmatik ob uporabi stopalke na plin vašega avtomobila prihodnosti.
V dejavnosti hotelirstva ali podobne dejavnosti, kjer imate različne večdnevne in dnevne goste iz različnih držav in regij ali pa lokalne goste, glede na goste, ki jim nudite vašo storitev, ali pa glede na različne letne čase in celo glede na različne spremljajoče vremenske situacije, n. pr. deževno, snežno, viharno, oblačno ali sončno vreme, temu primerno ustvarite zvočno podobo poslovnega prostora, da s tem soustvarite prijetno vzdušje vaših gostov in vaših zaposlenih. Podobno je tudi v primeru prevozniških storitev, pri katerih lahko kot taksisti, avtobusni, železniški, ladijski in drugi vodo-plovni ter zrakoplovni prevozniki, kmalu pa tudi kot vesoljski prevozniki, ustvarite prijetno vzdušje vašim potnikom tekom koriščenja vaše prevozne storitve, da jim čas z vami mine prijetno in hitro, ali pa z vam lastnim originalnim zvokom opozorite na vašo storitev.
UČINEK ZVOČNE PODOBE POSLOVNEGA PROSTORA
Z zvočno podobo poslovnega prostora strankam ustvarimo edinstveno okolje, v katerem jim nudimo storitev. S tem strankam omogočimo edinstveno uporabniško izkušnjo in povečamo njihovo zadovoljstvo z njo. Ob tem jih prepričamo k ponovitvi nakupa naše storitve in povečamo možnost zanj ter pripomoremo h graditvi zaupanja naših strank v našo storitev in naše podjetje.
UČINEK »SNEŽNE KEPE« ZADOVOLJSTVA NAŠIH STRANK
Naše stranke nas ob velikem zadovoljstvu ponosno priporočijo svojim poslovnim partnerjem, kolegom, sodelavcem, prijateljem in v krogu družine. V času spletnih medijev je učinek »snežne kepe« priporočil naših zadovoljnih strank še mnogo večji in pomaga širiti krog strank, ki kupujejo naše storitve, ter povečevati našo prodajo.
Zato nikoli ne pozabite na učinek glasbe in zvoka v vašem poslovnem prostoru in uporabite možnosti, ki vam jih nudi vaša zvočna podoba.
KAKO DO ZVOČNE PODOBE POSLOVNEGA PROSTORA
Z našimi dolgoletnimi izkušnjami in znanjem na področju intelektualne lastnine in na področju komponiranja glasbe ter njene zaščite v naši družbi KETNER d.o.o. posebej za vas oblikujemo, skomponiramo in hkrati pomagamo zaščititi v Republiki Sloveniji in kjer koli drugod po svetu edinstveno zvočno znamko vašega poslovnega prostora, po potrebi pa tudi vizualno tržno podobo, značilno za vas, z upoštevanjem vaših zahtev, želja in pričakovanj ter zahtev, želja in pričakovanj vaših strank. Vse to z namenom, da pripomoremo k vašemu uspehu.
V prihodnjem sporočilu vam bomo predstavili Švico kot destinacijo vaših poslovnih priložnosti.
Bodite strateški! Razvijte in zaščitite svojo lastno in prepoznavno zvočno znamko za nudenje edinstvene uporabniške izkušnje vašim strankam, da bi povečali prodajo vaših storitev in/ali vaših izdelkov ter vašo celotno prodajo. Zaščitite svojo intelektualno lastnino!
Z zaupanjem v vas in v vaše podjetje oziroma organizacijo se vedno potrudimo za vas, za vašo prihodnost in prihodnost Slovenije.
V družbi KETNER d.o.o. vam svetujemo, kako zaščitite vašo zvočno podobo in zvočno znamko, vaše druge znamke, modele, izume, inovacije in druge vaše stvaritve ter kako ustrezno dokumentirate njihov razvoj. Vse to z namenom, da pripomoremo k optimalni zaščiti vaših stvaritev ter s tem k ustvarjanju in povečevanju vrednosti vašega podjetja in vaše dejavnosti.
Meti Ketner, uni. dip. pravnica, direktorica & Eva Udovč Walland, patentna zastopnica
KETNER, pravno svetovanje, zastopstvo in zaščita, d.o.o., PATENTNA ZASTOPNICA
Tržaška cesta 134, 1000 Ljubljana, Slovenija, EU, Evropa, Svet
Objavljeno: 26. 10. 2018
Seznam ostalih novic:
► METI KETNER V CIOTIMES► VESEL BOŽIČ IN SREČNO NOVO LETO 2024!
► NOVOST IN INVENTIVNA RAVEN IZUMA
► VESEL BOŽIČ IN SREČNO NOVO LETO 2023!
► VESEL BOŽIČ IN SREČNO NOVO LETO 2022!
► ZAŠČITA IZUMOV S PATENTI
► VESEL BOŽIČ IN SREČNO NOVO LETO 2019!
► ZAŠČITA TRŽNE PODOBE PROSTORA
► BLAGOVNE IN STORITVENE ZNAMKE KOT KOMUNIKACIJSKO ORODJE PODJETIJ
► Intervju z direktorico Meti Ketner objavljen 8.8.2018 v Financah
► KETNER d.o.o. spada med 6,8% najboljših pravnih subjektov v Sloveniji
► Krepitev poslovnih vezi družbe KETNER d.o.o. v Švici
► Pridružila se nam je Eva Udovč Walland
► VESEL BOŽIČ IN SREČNO NOVO LETO 2018!
► O nas v Corporate INTL - vodniku poslovne odličnosti
► METI KETNER sprejeta v AIPF odbor
► KETNER & revija Slovenija vas vabi & ruski Kommersant
► O nas v CV MAGAZINE - IL z vizijo in optimizmom
► VESEL BOŽIČ IN SREČNO NOVO LETO 2017!
► Intervju z direktorico Meti Ketner objavljen v Financah
► ZEBRA® - zvočne znamke! NOVO!
► ODPRTA VRATA 2016
► PATENTNI ZASTOPNIK 258
► MAXXIMAL - SLOVENIJA - EU - SVET
► Imetništvo registrirane blagovne znamke v Kanadi omogoča imetnikom pridobitev domene .ca
► SIX IN O N E®-zaščita blagovne znamke, tudi na spletu
► SANJAJTE PRI BELEM DNEVU. PRIHAJA VAŠE LETO!
► Angels Art® Ana Marija Krušič-blagovna znamka in slikarska razstava
► Registracija modela Skupnosti (28 držav članic EU) v rekordnih 15 dneh
► SREČNO 2013
► ACQUISITION INTERNATIONAL - o nas
► BobY RaketA INTELLIGENCE® - Najboljša pustolovščina za mlade! Kmalu bo tudi med vami!
► HIT TEDNA - HONG KONG
► HIT TEDNA - INDONEZIJA
► Postali smo člani BSCC
► VARUJTE IN VREDNOTITE BLAGOVNO IN STORITVENO ZNAMKO BOLJ UČINKOVITO!
► 6 SKRIVNOSTI ZA ZAŠČITO VAŠE INTELEKTUALNE LASTNINE
► Postali smo člani AIPF
► VESEL BOŽIČ IN SREČNO 2014!
► Naj ves svet ve katera dežela bije v srcu harmonike – Slovenija, V deželi harmonike.
► Zaposlitev - strokovnjak z opravljenim strokovnim izpitom za patentnega zastopnika
► Okrožno sodišče v Ljubljani je ugodilo naši pritožbi zoper vpis ustanovitve družbe z omejeno odgovornostjo s firmo MOJ TV KLIK d.o.o.
► Seminar-Koper: Splošno o intelektualni lastnini in poslovni vidiki intelektualne lastnine. Poudarek na znamkah.
► Seminar-Kranj: Splošno o intelektualni lastnini in poslovni vidiki intelektualne lastnine. Poudarek na znamkah.
► Otvoritev spletne strani ZAŠČITA.SI
► Mednarodni seminar o vrednotenju intelektualne lastnine
► OHIM ponuja mediacijo
► Nova, 10. izdaja Mednarodne klasifikacije blaga in storitev za registracijo znamk (Nicejske klasifikacije)
► Svetovna statistika organizacije WIPO za intelektualno lastnino za leto 2009
► Odločitev v postopku ARDS v korist družbe DRUŽINA d.o.o.
► Kreditni paket! Novost na področju zaščite intelektualne lastnine
► SPECIALIZIRANA PREISKAVA INTELEKTUALNE LASTNINE - NOVO!